.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخلال هواداران دولت در جلسه محسن رضایی

نشست پرسش و پاسخ "محسن رضايي" نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در قم به بروز درگيري ميان هواداران دولت "محمود احمدي نژاد" و رضايي بر سر موضوع الحاق سازمان حج و زيارت به سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همراه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اينترنتي محسن رضايي، روز پنجشنبه هنگام مطرح شدن سؤال از سوي يكي از دانشجويان منتقد دولت، عده اي براي بر هم زدن جلسه پرسش و پاسخ اين نامزد انتخابات رياست جمهوري تلاش كردند و با شعارهايي درصدد ايجاد اغتشاش ميان طلاب و دانشجويان حاضر در مسجد امام حسن عسگري(ع) برآمدند.

بنابر اين گزارش، هنگامي که يكي از دانشجويان در خصوص الحاق سازمان حج و زيارت به سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از سوي دولت و مخالفت مقام معظم رهبري با آن، سؤال كرد و گفت "چرا دولت با وجود اطلاع از مخالفت مقام معظم رهبري بر تصميم خود پافشاري کرد تا کار به ابراز نارضايتي کتبي رهبر انقلاب رسيد"، چند تن از افراد سازمان يافته با واكنش شديد و پرخاشگري و داد و فرياد سعي کردند جو جلسه را متشنج کنند.

يك منبع محلي آگاه در باره هويت اخلالگران گفت: حساب اين افراد از عموم طلاب سختکوش حوزه علميه قم جداست و اين عده از توجيه کنندگان دولت نهم، مربوط به يک مدرسه خاص و شناخته شده هستند که بطور سازمان يافته در کليه نشست هاي سياسي همه کانديداها حضور مي يابند تا به تعبير خودشان به "دفع شبهه مقدر" بپردازند.

دكتر رضايي هم در پاسخ به سؤالي که با پرخاش هواداران دولت نهم مواجه شده بود، گفت: من از ابتداي تشکيل دولت ائتلافي به هيچ يک از اعضاي دولت خود اجازه نمي دهم دست به كاري بزنند كه براي مقام معظم رهبري ايجاد دغدغه كند.

بنا بر اين گزارش، پس از پايان جلسه پرسش و پاسخ و به هنگام خروج مردم از مسجد، درگيري نسبتاً شديدي ميان مخالفان و توجيه کنندگان الحاق سازمان حج و زيارت به سازمان گردشگري درگرفت كه در اين بين مردم با شعار "مرگ بر ضد ولايت فقيه" نسبت به بر هم زنندگان جلسه اعتراض كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.